قیمت ورق پی وی سی طرح سنگ

زمان مورد نیاز برای مطالعه تقریبی: 4 دقیقه
قیمت ورق پی وی سی طرح سنگ

قیمت ورق پی وی سی طرح سنگ: امروزه استفاده از محصولات شیمیایی در تمامی صنایع دیده میشود. استفاده درست از این محصولات شیمیایی و پتروشیمی باعث پیشرفت در کار ساختو ساز و کارهای خانگی نیز میشود. ورق پی وی سی هم یکی از محصولات پتروشیمی است که در آشپزخانه و در صنعت ساختمان کاربرد دارد. ما درادامه راجعبه  ورق پی وی سی طرح سنگ و قیمت آن با شما صحبت میکنیم. با ما همراه شوید.

ورق پی وی سی طرح سنگ

معرفی ورق پی وی سی

ورق پی وی سی یا همان پلیوینیلکلراید، یک نوع پلاستیک مقاوم، ضد آب و ضد حریق است که در قرن نوزدهم توسط فردی به نام اوگن بومان کشف شدهاست. این ورق در خود مادهای به نام تی جی دارد که با افزودن روان کننده به آن، در همه موارد مورد استفاده قرار گرفته است. اگر روان کننده به آن اضافه نمیشد، پی وی سی به دلیل سختی زیاد کارایی لازم را نداشت. از خود ماده پی وی سی قبل از تبدیل آن به ورق، در پنجرهها، لولهها، برای تولید لباس و کیف، برای کابل برق و سیمهای برق استفاده میشده است. باید گفت که این ماده از طرفی هم جایگزینی مناسبی برای سیمان و گچ قرار گرفته است.

بعد از این، ورق پی وی سی از همان زمان در کارهای ساختمانی و از جمله پوشش آشپزخانه و کابینتهای آن کاربرد بسیار دارد. ورق پی وی سی این قابلیت را دارد که با روکشهای مختلف پوشیده شود. این روکشها علاوهبر زیبایی، کارایی این ورق پرکاربرد را نیز بالا میبرند. این ورق پلاستیکی با روکشهایی مثل طرح سنگ و طرح چوب ساخته شدهاند. ورق پی وی سی در برابر برش، سوراخکاری و دریل کاری مقاومت ندارند و بههمین دلیل برای ساختو ساز در بین صنایع محبوبیت کافی را دارا میباشند.

مزایای ورق پی وی سی

باید بگوییم مزایای این ورق آن است که خط و خش را تحمل میکند و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارداین ورق سبکوزن است و به راحتی در هر ارتفاعی ثابت میماند. برای همین وقتی به عنوان دیوار پوش با چسب بر روی دیوار قرار میگیرد، در جای خود محکم میایستد و کنده نمیشود. این ورق در برابر تغییرات دمایی ثبات ظاهری خود را حفظ میکند. تمیزکاری و نگهداری از این ورق آسان بوده است، بههمین دلیل در بین خانمهای خانهدار محبوبیت داشته و اغلب در آشپزخانه و ساخت کابینت مورد انتخاب خانمها میباشد. باید گفت که ورق پی وی سی قابلیت رنگپذیری نیز دارد و به هر صورتی رنگ میپذیرد. البته لازم با ذکر است که رنگ کردن این محصول هزینه بالایی را نیز دربر میگیرد.

ورق پی وی سی طرح سنگ در تهران

انواع ورق پی وی سی و کاربرد آن

ورقهای پی وی سی بهصورت خام و در ابتدا به رنگ سفید در کارخانه تولید میشوند. این ورقها پلاستیک هستند. پلاستیکهای موجود که برای تولید ورق پی وی سی انتخاب شدهاند، در ابتدا بهصورت فشرده مقاوم سازی میشوند و سپس به رنگ سفید و بهعنوان محصول نهایی تولید شده از کارخانه خارج میشوند. اما نوع دیگر ورق پی وی سی که محبوبیت بیشتری دارد ورق پی وی سی روکش دار است. این ورق در کارخانه با طرحهای مختلف پوشیده میشود و از حالت خام سفید خارج میگردد. این روکش،ها، با پرینتر چاپ شده و به رنگهای مختلف و شکلهای گوناگون، برش میخورند.

روکشدار کردن ورق پی وی سی برای کارخانه نیز به صرفهتر است. به صرفه بودن این کار به این خاطر است که رنگ کردن این ورق، زمان طولانیتر و هزینه بیشتری را میطلبد. از اینرو کارخانهدار روکشهای رنگی با طرحهای مختلف مات، براق، هایگلاس، شفاف، تمام چوب، ملامینه، نرم و سخت را بر روی این ورقها میپوشاند تا هم از هزینهاضافی جلوگیری کند و هم به مدیریت زمان خود بپردازد. با این کار  ورق پی وی سی هم در ساخت کابینت آشپزخانه، در صنایع ساختمان، بهعنوان دیوار پوش، در ساخت کمد استخر، در ساخت پالتها، در ساخت دکوراسیون داخلی و تزئینات منزل و در ساخت پارتیشنها و بخشهای مختلف اداری مورد استفاده قرار گرفته است.

ابعاد مختلف ورق پی وی سی

چون ورق پی وی سی یا همان پلیوینیلکلراید در انواع صنایع مختلف صنعتی و خانگی کاربرد دارد، در ابعاد و اندازه های مختلف تولید شده است. ورق پی وی سی طرح سنگ و طرح چوب نیز در ضخامتهای سه میلیمتری، هشت میلیمتری و چهارده میلیمتری تولید میشوند. ابعاد این ورق نیز 122 در 240 و یا 122 در 280 میباشد. این ابعاد بسته به نوع کار و محل مورد استفاده تغییر میکند.

قیمت ورق پی وی سی طرح سنگ

قیمت ورق پی وی سی طرح سنگ

ورق پی وی سی طرح سنگ مانند دیگر محصولات بازار، در قیمتهای مختلف عرضه میشود. باید به این نکته توجه کرد که اگر ورق پی وی سی طرح سنگ با قیمت ارزان خریداری شود اما کیفیت لازم را نداشته باشد، نهتنها به پیشرفت کار شما کمک نکرده بلکه باعث ضرر شما نیز میشوداین ورق پی وی سی را با طرح سنگ میتواند به‌ صورت هایگلاس تولید شودهایگلاس بودن این ورق جلوه بیشتری به آن داده و در بازتاب نور درخشان به نظر رسیده و جلوه بیشتری دارد.

 


داشتن این جلوه زیبا یکی از دلایل انتخاب این ورق توسط خانمهای خانه دار در ساخت کابینت آشپزخانه آنها میباشد. ذکر این نکته نیز لازم است که اگر قصد خرید ورق پی وی سی طرح سنگ هایگلاس را دارید باید بدانید که این ورق هایگلاس بهصورت متری بهفروش میرسد. شما برای یافتن ورق پی وی سی در طرح سنگ با قیمت مناسب میتوانید از ما کمک بگیرید. با این ورق را با قیمت مناسب و با کیفیت لازم در اختیار شما قرار میدهیم.

نتیجه گیری

گفتیم که کاربرد مواد پتروشیمی و کمک از آن حرفه برای صنایع خانگی و کارخانهجات مفید بوده است. یکی از این فایدهها، کاربرد و ساخت ورق پی وی سی میباشد. این ورق در طرحها و اندازههای مختلف، تولید شده است. ورق پی وی سی به صورت طرح سنگ نیز وجود دارد. شما برای خرید و آگاهی از قیمت ورق پی وی سی طرح سنگ میتوانید از ما کمک بگیرید. ما در این شرکت این ورقها را با کیفیت بالا عرضه میکنیم. مشاوران ما به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود میباشند.