دیوار پوش منزل

زمان مورد نیاز برای مطالعه تقریبی: 3 دقیقه
دیوار پوش منزل

همه چیز درباره دیوار پوش منزل

ارزان ترین نوع دیوارپوش کدام است؟

تخته سه لا دیوار پوشی ارزان برای منزل شما :اگر به دنبال دیوارپوش های ارزان قیمت برای دیوارها هستید، تخته سه لا ارزان، نصب آسان و بادوام است. دانه های چوب فضا را گرم می کند و می توان آن را لکه دار یا رنگ کرد تا با هر دکوری هماهنگ شود.

معایب و محدودیت های تخته سه لا :

  1. اوره و فنل فرمالدئید که برای چسباندن استفاده می شود باعث سرطان می شود.
  2.  تخته سه لا از بسیاری جهات ضعیف تر از چوب است.
  3.  مثل چوب مقاوم نیست.
  4. مجسمه سازی روی این همیشه آسان نیست.
  5.  سبک تر از چوب معمولی
  6. در برابر موریانه و حشرات مقاوم نمی باشند (ضد حشره نیستند)

بهترین دیوار منزل خانه کدام است؟

به جای دیوارپوش های قدیمی و بی کیفیت از چه دیوارپوش در منزل استفاده کنم؟

دیوار پوش منزل

 

 

  1. تخته سه لا
  2.  تخته فیبر با چگالی متوسط ​​(MDF)
  3.  تخته رشته ای جهت دار (OSB) راه حل های مناسب و کم هزینه برای دیوارهای گاراژ هستند. آن ها را می توان با پیچ های قاب به سرعت روی ناودانی ها وصل کرد و برخلاف دیوارهای خشک، چوب نیازی به چسب، گل یا سنباده ندارد.
  4.  دیوارپوش های سنگ مصنوعی ( پی وی سی) پیوال
  5.  دیوار های سنگی
  6.  دیوار های شیشه ای
  7. سرامیک
  8.  کاشی

دیوارپوش  PVC چیست؟

پانل های دیواری پی وی سی اقلامی با هسته توخالی هستند که برای پوشش و سقف دیوارهای داخلی استفاده می شوند. به دلیل قسمت توخالی که دارند وزن سبک تری دارند. آنها دارای اتصالات زبانه و شیار برای نصب سریعتر و آسان تر هستند. پانل های دیواری پی وی سی به عنوان یک ماده تزئینی برای فضای داخلی خانه مشابه کاغذ دیواری استفاده می شود.

آیا پانل های PVC ارزان تر از کاشی هستند؟

آن ها یک جایگزین جدید و محبوب به جای کاشی ها و سرامیک های چینی و یا معمولی هستند و در مقایسه با کاشی های دیواری دارای مزایای بی شماری هستند. به عنوان مثال، نصب آن ها بسیار ساده و آسان می باشد، بسیار ارزان تر از کاشی های سنتی هستند، و در سبک ها و پرداخت های مختلف وجود دارند.

چه پوششی اتاق را بزرگتر نشان می دهد؟

چه سقف بلندی در فضای خود داشته باشید چه نباشید، می توانید با اغراق کردن ارتفاع سقف اتاق با پانل های عمودی یا راه راه، یک اتاق خواب کوچک را بزرگتر نشان دهید. این در این اتاق آشکار است – اما حتی یک کاغذ دیواری راه راه عمودی نیز این کار را انجام می دهد.

دیوار پوش منزل: پانل های دیواری به هر اتاق در خانه شما بافت و ظرافت می بخشد. نصب، تمیز کردن و مراقبت آسان، پیوال نسبت به اکثر انواع پوشش های دیواری مقاوم در برابر خوردگی، آب، قالب و کپک هستند. این باعث می ‌شود که ورق های دیوارپوش سنگ مصنوعی پیوال گزینه‌ ای بادوام برای اتاق‌ های شلوغ و پرترافیک مانند حمام و آشپزخانه باشد.

دیوارپوش های پی وی سی پیوال مقرون به صرفه، همه کاره و چشم نواز، روشی هوشمندانه برای تغییر فوری خانه شما است، خواه این کار به یک ساختمان جدید اضافه کند یا حس عظمت دنیای قدیم را در یک ملک دوره ای تقویت کند.

آیا ورق های دیوارپوش پی وی سی ضد آب هستند؟

پانل ورق پی وی سی مقاومت خوبی در برابر ضربه ایجاد می کند. فرآوری شده با فرمول مقاوم در برابر آب و هوا، این محصول به دلیل عدم جذب آب در برابر رطوبت و قالب مقاوم است.

پانل های دیواری PVC پیوال چقدر استحکام دارند؟

دیوارپوش های پی وی سی پیوال قوی و بسیار بادوام هستند و می توانند سال ها بدون تاب برداشتن یا خم شدن دوام بیاورند. پانل های دیواری PVC ارزان تر از پانل های دیواری چوب جامد و پانل های دیواری مرمری هستند. پانل های دیواری PVC را می توان به راحتی برش داد و برش داد، بنابراین نصب پانل های دیواری PVC، لوله های چوبی و سقف بسیار آسان است.

آیا پانل های پی وی سی قوی هستند؟

ورق های دیوارپوش سنگ مصنوعی پیوال سبک وزن هستند، اما سبک بودن آنها باعث ضعیف شدن آنها نمی شود. آنها دارای استحکام مکانیکی و چقرمگی عالی هستند. آن ها در برابر سایش مقاوم هستند و در کاربردهای مختلف ساختمانی و ساختمانی استحکام زیادی دارند.

دیوارپوش های پی وی سی چگونه نصب می شوند؟ چگونه دیوارپوش PVC را به در منزل خود نصب کنیم؟

برای نصب دیوار پوش در منزل کافیست مقدار زیادی چسب مخصوص در پشت ورق دیوارپوش بمالید و با روش های ارائه شده در سایت و پیج اینستاگرام شرکت پیوال پلاست ورق های ما را در کمترین زمان با کمترین هزینه نصب کنید. در بقیه ی دیوارپوش ها متناسب با نوع جنس ورق های دیوارپوش و پانل ها استفاده از پیچ ها، منگنه ها یا پین ها از طریق زبانه پانل تقریباً هر 30 سانتی متر روی سقف خود محکم کنید. فرآیند را برای هر ورق تکرار کنید، آن ها را با استفاده از چسب پلی اورتان و دیگر چسب های مخصوص محکم به سطح دیوار یا سقف فشار دهید تا یک روکش منظم داشته باشید.