دیوارپوش پشت تلویزیون

زمان مورد نیاز برای مطالعه تقریبی: 6 دقیقه
دیوارپوش پشت تلوزیون

دیوارپوش پشت تلویزیون یک عنصر مهم در دکوراسیون داخلی است. این می تواند اتاق را زیباتر، مدرن تر و یا حتی گرم تر کند. تنوع زیادی در طرح ها و سبک های دیوارپوش پشت تلویزیون وجود دارد، بنابراین می توان آن را با هر دکوراسیونی هماهنگ کرد.

شاید بهترین راه حل برای پنهان کردن تلویزیونی که ممکن است با زیبایی اتاق شما مطابقت نداشته باشد، استفاده از  دیوارپوش پشت تلویزیون باشد.
1- یک نمایشگر عکس ایجاد کنید.
2- پس زمینه سنگ مرمر.
3- کمی سبزی اضافه کنید.
4- طراحی داخلی.
5- یک پس زمینه آرام انتخاب کنید.
6- اجازه دهید مبلمان شما حرف بزند.
7- خنثی ها را انتخاب کنید.

دیوارپوش پشت تلویزیون

 

دیوار پشت تلویزیون یکی از اجزای مهم هال و پذیرایی خانه است که تغییرات آن می تواند دکوراسیون پذیرایی خانه شما را به طور کلی متحول کند! این روزها با قرار گرفتن تلویزیون در مرکز اتاق نشیمن خانوادگی، دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون به یک بخش مهم در دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. علاقه مندان به تلویزیون می خواهند که این جعبه جادویی در بهترین جای ممکن قرار بگیرد تا از همه جا دیده شود.

 

برای تزیین این قسمت راه های مختلفی وجود دارد و هر کدام از این روش ها هم خود از تنوع زیادی برخوردار است. از جمله این روش ها می توان به مواردی چون انواع قاب، پنل و کمد با طراحی و رنگ متفاوت و متناسب، شلف دیواری، طاقچه چوبی، ترکیب میز تلویزیون و کتابخانه و … اشاره کرد. اما همین تنوع زیادی ممکن است شما را در انتخاب، گیج کرده و به کند شدن روند تصمیم گیری شما بیانجامد.

دیوارپوش پشت تلویزیون مدل فومی:

این نوع دیوارپوش یکی از محبوب‌ترین و اقتصادی‌ترین گزینه‌های دیوارپوش در کشور است. با توجه به سادگی نصب و همچنین قیمت مناسب آن، حتی افرادی که تجربه نصب دیوارپوش را ندارند، می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این دیوارپوش نه تنها اقتصادی است، بلکه با استفاده از فیلم‌های آموزشی، شما هم می‌توانید به آسانی خودتان دیوارپوش پشت تلویزیون خود را نصب و دکور کنید.

دیوارپوش پشت تلویزیون مدل پی وی سی:

این نوع دیوارپوش به نام مدل پی وی سی نیز شناخته می‌شود و به مدت چندین سال یکی از محبوب‌ترین نوع‌های دیوارپوش در کشور بوده است. این دیوارپوش به خوبی در بخش‌های پشت تلویزیون مناسب است و تا امروز نیز در تهران و شهرهای دیگر کشور با استقبال خوبی مواجه شده است. اگرچه عمر این نوع دیوارپوش تدریجاً به پایان می‌رسد، اما همچنان افرادی وجود دارند که با داشتن وسایل مورد نیاز و سلیقه مناسب، می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. دیوارپوش پشت تلویزیون مدل پی وی سی نیز در رده قیمت متوسط قرار دارد، اما با توجه به کیفیت و ظاهری که به محیط شما می‌بخشد، ارزش خرید دارد. این دیوارپوش به عنوان یک عنصر تزیینی مهم در منزل یا هر محیط دیگر مدنظر قرار می‌گیرد.

تیم ما سعی میکند با داشتن طراحان دانش اموخته معماری در دانشگاه های مطرح کشور شما مشتریان و سروران گرامی را به نحوی راهنمایی کند که نه تنها بهترین محصول و دکور را برای دیوارپوش پشت تلویزیون خود داشته باشید بلکه نحوه چیدمان مبلمان خودتان یا هر نوعی وسیله ی دیگر که برای راحتی در کنار تلویزیون تماشا کردن مهیا میکند، را برای شما به صورت مشاوره و بازدید رایگان فراهم سازد. نمای پشت تلویزیون یکی از المان های مهم است چرا که انتخاب کردن این سبک دیوارپوش تاثیر بسیار مهمی را در فضای منزل شما قرار خواهد داد. ما نیز به تاسی از این همین موضوع بهترین ژورنال های دیوارپوش پشت تلویزیون را برای شما فراهم نموده ایم.

 

  • دیوارپوش سنگی یا تاپشیت
  • دیوارپوش آجری
  • دیوارپوش بتنی
  • دیوارپوش فومی

دکور پشت تی وی را خدمت شما شرح می دهیم از جمله متریالی درجه یک که برای دکور دیوارپشت تلویزیون عالی است و زیبایی آن ثابت شده است دیوارپوش های آجری است. بافت و ترکیب آجر هیچ گاه تکراری و خسته کننده نمی شود؛ یکی از بهترین نماهایی که میتوانید برای خود ایجاد کنید قطعا دیوارپوش آجری است که امروزه حتی در سبک های سفید و طوسی و رنگ های متنوعی موجود است؛ هر نوع سلیقه و دکوری را پوشش می دهد. برای نصب دیوار پوش آجری شما مشتریان محترم میتوانید خودتان اگر کمی فنی هستید و دقت بالایی در نصب دارید نصب کنید. یا اگر نیاز به تیم اجرایی و نصاب حرفه ای هم داشته باشید ما در خدمتتان هستی

 

 

چگونه دیوار پشت پایه تلویزیون خود را تزئین کنیم؟

دیوار عکس را انتخاب کنید. برای احساس گالری هنری، سعی کنید عکس‌ها، چاپ‌ها یا پوسترهایی با اندازه‌های مختلف روی دیوار پشت پایه تلویزیون خود قرار دهید. …
1 – والپیپر اضافه کنید.
3 – یک دیوار آجری نصب کنید.
4 – به سراغ هنر دیواری سه بعدی بروید.
5 – قالب سازی دیواری را اضافه کنید.
6 – پانل های دیواری را امتحان کنید.
آیا می توان تلویزیون را روی دیوار تقلبی گذاشت؟
نتیجه تصویرپایه تلویزیون خود را مانند اتصال خود وصل کنید: به گل میخ های دیوار تقلبی خود، جایی که بیشترین تکیه گاه وجود دارد. هنوز تلویزیون را وصل نکنید. با استفاده از اره حفره‌ای، محل قرارگیری تلویزیون، دستگاه DVR و جعبه‌های پخش رسانه را دریل کنید. کابل های برق، HDMI و غیره را بین آنها اجرا کنید.

  • اندازه و شکل اتاق: اندازه و شکل اتاق می تواند بر انتخاب دیوارپوش تاثیر بگذارد. برای مثال، برای اتاق های کوچک، بهتر است از دیوارپوش هایی با رنگ روشن و طرح های ساده استفاده کرد. این کار باعث می شود اتاق بزرگتر و روشن تر به نظر برسد.
  • دکوراسیون اتاق: دیوارپوش پشت تلویزیون باید با دکوراسیون اتاق هماهنگ باشد. اگر دکوراسیون اتاق مدرن است، بهتر است از دیوارپوش هایی با طرح های مدرن استفاده کرد. اگر دکوراسیون اتاق کلاسیک است، بهتر است از دیوارپوش هایی با طرح های کلاسیک استفاده کرد.
  • سبک شخصی: در نهایت، دیوارپوش پشت تلویزیون باید با سبک شخصی شما هماهنگ باشد. اگر به طرح های خاص علاقه دارید، می توانید از دیوارپوش هایی با آن طرح ها استفاده کنید.

پانل های دیواری چیست؟

پانل های دیواری

ممکن است واژه‌هایی مانند قالب‌گیری پانل، تخته‌های مهره‌ای، روکش چوبی، ظروف کشتی، تخته و چاقو، و ریل صندلی را شنیده باشید، اما معنی آنها چیست و همه آنها چگونه متفاوت هستند؟ ما هر یک از دیوارها و جایی که بیشتر استفاده می شود را توضیح خواهیم داد.
آیا دیوارپوش برای دیوار تلویزیون ایده ی خوبی است؟
دیوارپوش کردن یک راه عالی برای افزودن شخصیت به خانه مدرن است. زبانه و پانل های شیار پهن به این اتاق ظاهری معاصر می بخشد. اگر به دنبال پوشاندن دیوارهای ناهموار هستید، پوشش کامل دیوار عالی است.
نصب تلویزیون به دیوار بهتر است یا روی پایه؟
واضح ترین مزیت نصب تلویزیون در مقابل داشتن پایه این است که صرفه جویی زیادی در فضا دارد. این امر به ویژه برای ساکنان فضای کوچک که در وهله اول هرگز جایی برای یک مرکز سرگرمی بزرگ نداشتند مفید است.
ارزان ترین دیوارپوش کدام است؟
تخته سه لا، اگر به دنبال پانل های ارزان قیمت برای دیوارها هستید، تخته سه لا ارزان، نصب آسان و بادوام است.
کدام پانل دیواری بهتر است؟
در اینجا لیستی از بهترین مواد پوشش دیوار موجود در بازار آورده شده است:
1 – پانل های چوب طبیعی: چوب طبیعی یکی از محبوب‌ترین متریال های دیوارپوش است زیرا گرما، غنا و ظرافت خوبی به فضا می‌بخشد .
2 – پانل های ام دی اف
3 – پانل های روکش دار
4 – پانل های پی وی سی پیوال
5 – پانل های شیشه ای و آینه ای
و … .

آیا دیوارپوش پشت تلویزیون، دیوارها را خراب می کند؟

دیوارپوش های پی وی سی پیوال بدون صرف هزینه های گزاف و پروژه ی طولانی و سخت نصب، قابل استفاده می باشند به این صورت که نصب دیوارپوش های سنگ مصنوعی پیوال در مرحله ی اول سریع و بدون دردسر و کثیف کاری نصب می شوند.
از مواردی که هنگام نصب پیوال نیاز دارید:
چسب دو طرفه، چسب ماستیک، چسب پلی اورتان و … می باشد.
ویدئو های نصب پیوال داخل پیج و سایت شرکت پیوال قرار داده شده است.

انواع پانل های دیواری برای تلویزیون چیست؟

  1.  انواع دیوارپوش های چوبی
  2.  دیوارپوش سنگ مصنوعی پی وی سی پیوال
  3.  تخته مهره
  4.  تخته و باتن
  5.  زبان و شیار
  6.  چوب احیا شده
  7.  پانل های برجسته
  8.  پانل های تخت
  9. پانل های نازک

 

آیا استفاده از دیوارپوش پشت تلویزیون اتاق را گرم تر می کند؟
در کنار خواص عایق صدا، پوشش دیوار چوبی راه بسیار خوبی برای افزودن عایق حرارتی به اتاق است. پانل ها به حفظ دمای یکنواخت و ثابت در یک اتاق کمک می کنند، بنابراین حاوی گرما در فضای داخلی هستند.
کدام مواد برای پنل تلویزیون استفاده می شود؟
دیوارپوش های سنگ مصنوعی پیوال رایج ترین متریال مورد استفاده برای پانل های دیوارپوش پشت تلویزیون است، زیرا برای فضای داخلی مناسب است و ظاهری طبیعی و دنج به ارمغان می آورد که جذاب است. قفسه های مستطیل شکل در این طرح باعث می شود که به نظر برسد همه چیز در حال حرکت است ، ایده ای نابغه که به محیط علاقه می بخشد.