دیوارپوش پی وی سی چیست؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه تقریبی: 6 دقیقه

دیوارپوش پی وی سی چیست؟

بسیاری از افراد با استفاده از جدیدترین گرایش های طراحی داخلی سعی می کنند خانه های خود را مدرن و شیک جلوه دهند. این روند روکش دیوار داخلی جایگزین سایر روکش های دیوار مانند کاغذ دیواری، روکش کاشی و رنگ شده است. دیوارپوش های پی وی سی محبوب ترین پانل های دیواری هستند. از آنها می توان برای بهبود ظاهر داخلی و همچنین کف و مبلمان استفاده کرد. دیوارپوش های پی وی سی برای فضای داخلی بسیار عالی هستند.

طرح های پی وی سی

نیمی از محصولات پی وی سی برای ساخت و ساز استفاده می شود. پی وی سی ماده ی ارزان قیمتی است که جایگزین چوب در بسیاری از محصولات داخلی شده است. اولین استفاده از ورق های پی وی سی در دیوارها توسط آلمانی ها در دهه 1970 بود. این دیوارپوش های پی وی سی در سطح صاف خود بی نظیر بودند.

دیوارپوش های پی وی سی محصولی سازگار با محیط زیست هستند که به دلیل ویژگی های بسیار از جمله انعطاف پذیری، مقاومت در برابر ضربه و دوام، تقاضای زیادی دارند. این پانل ها سبک وزن و مقرون به صرفه هستند.

انواع دیوارپوش های دیواری پی وی سی برای دکوراسیون داخلی:

  • برد (تخته) فوم پی وی سی
  • ورق های پی وی سی
  • دیوارپوش های پی وی سی سه بعدی

مطلب پیشنهادی: مشاهده دیوارپوش مرمر پی وی سی

برد (تخته) فوم پی وی سی:

فوم پی وی سی

فوم برد پی وی سی را می توان با فوم پی وی سی، پرس و با مواد افزودنی تهیه کرد.

آن ها در ضخامت های 1 تا 20 میلی متر در دسترس می باشند.

برای پوشش دیوارها معمولاً از ضخامت 3 میلی متر یا بیشتر استفاده می کنیم.

صفحات فوم پی وی سی در اندازه های مختلف، از جمله عرض 1.22 متر تا 2.05 متر، طول بین 2.44 متر تا 3.05 متر می باشند.

آن ها در انواع رنگ های روشن از جمله سفید، زرد، قرمز و سبز و همچنین آبی موجود هستند.

فوم پی وی سی به عنوان فوم پلی وینیل کلرید نیز شناخته می شود. کار با فوم پی وی سی بسیار آسان است. می توان آن را برش داد، سوراخ کرد، اره کرد و به تناسب کاربردهای مختلف متصل کرد. فوم پی وی سی دارای مزایای بسیاری از جمله مقاومت در برابر ضربه، دوام، جذب آب کم و مقاومت در برابر خوردگی بالا است.

برای اینکه بدانید دیوارپوش پی وی سی چیست مطالب و تحقیقات زیادی نیاز است ما سعی کردیم تمام مطالب را برای شما آماده کنیم.

ورق های پی وی سی:

دیوارپوش پی وی سی

این ورق ها از پی وی سی ساخته شده اند. لایه ی میانی ورق پی وی سی نیز از همین ماده تشکیل شده است. این لایه به ورق استحکام می بخشد. ورق های پی وی سی سبک می باشند و به آن پانل های سبک وزن نیز می گویند. ورق های پی وی سی را می توان در سبک های مختلف برای شبیه سازی بافت های چوبی و چرمی و مطابق با استانداردهای مختلف برجسته کرد. کفپوش پی وی سی را می توان به جای کاشی های سنتی نصب کرد و یک جایگزین محبوب برای مواد DIY در خانه یا فضاهای عمومی است.

مطلب پیشنهادی: نکاتی در مورد طراحی دکوراسیون داخلی

همچنین می توانید مواد افزودنی ضد حریق، ترک سرد و ضد اشعه ماوراء بنفش را برای بهبود خواص مواد اضافه کنید. ما از درخواست دقیق شما قدردانی خواهیم کرد تا تیم فروش ما ورق های PVC را به شما پیشنهاد دهد.

دیوارپوش های پی وی سی در لبه ها در هم قفل شده اند تا آب نتواند از آنها عبور کند. برخی از طرح ها دارای شیارهایی هستند که ظاهری راه راه به دیوار می بخشد. این الگوها هیچ اتصالی ندارند زیرا با شیارها ترکیب می شوند.

ورق های پی وی سی اساساً در رنگ های زیر موجود هستند:

طرح چوبی:

می توانید از بین انواع ورق های پی وی سی با بافت های چوبی که ظاهر چوب را تکرار می کند، انتخاب کنید. این ورق ها همچنین دارای یک الگوی شیار 4 اینچی هستند که ظاهری یکنواخت از تخته چوبی به دیوار می دهد. برای ایجاد بافت های چوبی می توانید فویل داغ را چاپ و اعمال کنید.

راه راه طلایی:

برای غلبه بر ظاهر ساده، می توان لبه های دیوارپوش های پی وی سی را با خطوط نقره ای یا طلایی طراحی کرد. این طرح از دیوارپوش های پی وی سی اغلب در تبلیغات و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند.

رنگ ثابت:

این دیوارپوش ها را می توانید در حمام و آشپزخانه بنا به سلیقه ی خود استفاده کنید. با استفاده از فویل داغ یا چاپ نیمه قابل انتقال می توانید سطح را رنگارنگ تر کنید. می توان آن را در رنگ ها یا بافت های مختلف رنگ آمیزی کرد.

بافت های مرمر: (سنگ مصنوعی)

برخی از دیوارپوش های پی وی سی را می توان با بافت های سنگی داغ فیلم برداری کرد تا ظاهر سنگ را تقلید کند. از این ورق ها می توان در حمام، آشپزخانه و توالت استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی: ویژگی های پی وی سی

دیوارپوش های پی وی سی سه بعدی:

نمونه دیوارپوش پی وی سی

هنگام طراحی و ساخت دیوارها مهم است که مواد مناسب را انتخاب کنید. هر روز روندهای جدیدی ظاهر می شود، درست مانند مد روز. دیوارپوش های بافت دار روشی جدید برای تبدیل دیوارها و کل محیط است. دیوارپوش های سه بعدی خلاقانه ترین گزینه ها را در میان دیوارپوش های بافت دار ارائه می دهند.

آن ها با ایجاد الگوهای تکراری و اعمال خلاقانه نور، طراحی های شگفت انگیزی را با نور ایجاد می کنند. این ها دستورالعمل هایی هستند که به شما در تصمیم گیری آگاهانه هنگام خرید دیوارپوش های سه بعدی کمک می کنند.

مطلب پیشنهادی: مشاهده دیوارپوش پی وی سی سفید

مزایای استفاده از دیوارپوش های پی وی سی:

استفاده از دیوارپوش های پی وی سی مزایای زیادی دارد.

دیوارپوش های پی وی سی زمانی که رطوبت در دیوار وجود دارد می توانند بسیار مفید باشند. می تواند به خوبی در برابر رطوبت مقاومت کند.

پی وی سی ماده ای سازگار با محیط زیست است. بسیاری از تجهیزات پزشکی و بسته بندی مواد غذایی از آن ساخته می شود زیرا هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. این باعث می شود برای مدارس، بیمارستان ها و میادین ورزشی مفید باشد.

پی وی سی در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. عاری از ترک و منافذ است که از رشد باکتری ها جلوگیری می کند. تخته ها دارای لایه ای از پلی اورتان هستند که سطح صاف و ساده ای به آنها می دهد. این تخته ها به راحتی تمیز می شوند. به راحتی می توان دیوارپوش را تمیز کرد زیرا هیچ کثیفی روی آن وجود ندارد. از این پنل ها می توان در آشپزخانه و حمام و همچنین اتاق های دیگر استفاده کرد.

وقتی روی سطوح بیرونی خانه استفاده می شود زنگ نمی زند.

آن ها به آرامی می سوزند زیرا دمای احتراق آنها 60 درجه سانتیگراد است. آنها دود کمتری نسبت به چوب منتشر می کنند و در محیط طبیعی کمتر سمی هستند.

از آنجایی که این پانل ها سبک هستند، زمان نصب بسیار کوتاه است. برش و نصب این دیوارپوش ها بدون نیاز به دوغاب آسان است.

منابع بیشتر: برای دیدن مطالب بیشتر کلیک کنید.

سیستم زبانه و شیار به هم پیوسته امکان تثبیت سریع بسیاری از پانل ها را فراهم می کند. این به شما امکان می دهد در صورت آسیب دیدن یک پانل به راحتی آن را تعویض کنید.

عایق کاری با دیوارپوش های پی وی سی آسان است.

دیوارپوش های پی وی سی را می توان بازیافت کرد و دیوارپوش های قدیمی را می توان در اختیار یک مرکز بازیافت قرار داد.

دیوارپوش های پی وی سی در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند. طراحان برای ایجاد دکوراسیون دیوار گزینه های زیادی دارند.

دیوارپوش های پی وی سی دارای یک سطح تمام شده هستند. این دیوارپوش ها نیازی به پرداخت اضافی مانند رنگ آمیزی یا پرداخت ندارند.

اگر هنوز میخواهید بدانید دیوارپوش پی وی سی چیست و یا سوالی باقی مانده است در دیدگاه ها نظر یا سوال خود را بفرمایید. از طرف وبسایت ما هیچ گونه تبلیغی منتشر نخواهد شد.