چه نوع دیوارپوشی ضد آب است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه تقریبی: 4 دقیقه
دیوارپوش ضد آب

چه نوع دیوارپوشی ضد آب است؟

چه نوع دیوارپوشی ضد آب است؟
صفحات ضد آب معمولا از اکریلیک یا فایبرگلاس ساخته می شوند و بر خلاف کاشی ها، به گونه ای طراحی شده اند که در یک ورق پیوسته روی دیوار قرار بگیرند.

دیوارپوش ضد آب

چه چیزی می توانید روی دیوارهایی که ضد آب هستند قرار دهید؟

  1.  پانل های دیواری گچی
  2.  کاشی برای دیوارهای حمام و کف
  3.  دیوارهای اکریلیک
  4.  ورق های پلاستیکی تکی برای دیوارهای حمام شما
  5.  دیوارهای لمینت همیشه سبز هستند
  6.  دیوارهای سنگی گزینه های ضد آب درجه یک هستند
  7.  شیشه برای دیوارها

چه نوع دیوارپوشی ضد آب است؟

تمام پانل های مرطوب ضد آب هستند. اکثر پانل‌های چوبی و ام‌دی‌اف مقاومت محدودی در برابر آب دارند و باید با پوشش ضد رطوبت پوشانده شوند.

دیوارپوشی ضد آب چیست؟

آیا پانل های دیواری PVC ضد آب هستند؟

پانل های دیوار و سقف PVC از مواد ضد آب ساخته شده اند که این پانل ها را در برابر آب بسیار مقاوم می کند. پانل های پی وی سی برای پوشش سقف و دیوارهای مناطق پر رطوبت – به عنوان مثال، حمام، زیرزمین، گاراژ – که مستعد رطوبت هستند، بهترین مناسب هستند.

بهترین دیوارپوش برای حمام چیست؟

دیوارهای دوش دارای مواد مختلفی هستند، اما ما پانل های کامپوزیتی با پشتی PVC، اکریلیک، لمینت فشار بالا با هسته های ام دی اف یا فیبر درجه بالا را توصیه می کنیم.

بنابراین شما به راحتی می توانید در محیط های مرطوب، حمام، سرویس بهداشتی، استخر و تمامی مواردی که نیاز به دیوار پوش ضد اب و پانل های ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت دارید از دیوارپوش های پی وی سی سنگ مصنوعی پیوال استفاده نمایید.

 

برای اینکه دیوار پوش ضد اب در منزل داشته باشید خوب است که چند نکته را هم رعایت کنیم، حتما دقت کنید که واحد شما رطوبت داده باشد و اگر واحدهای دیگر باشد باید به فکر دیگری بیفتیم، چنانچه که مدتی در یک خانه سکونت ندارید و بعد از مدتیوارد میشوید همچون ویلا و روی دیوار رطوبت مشاهده میکنید باید به سراغ دیوارپوش بروید چرا که در این بخش ها رطوبت زیاد است و حتما رنگ و گچ را تحت تاثیر قرار می دهند حتی طراحان دکور تهران برای ویلا ها دیوار پوش ضد اب استفاده میکنند و  از همان ابتدا پیش بینی می کنند تا در طولانی مدت این دیوار پوش ضد اب روی دیوار محل قرار گیرد و موردی نداشته باشد ما قصد معرفی دیوار پوش ضد اب را داریم تا شما در هر جایی سکونت دارید دن را تهیه فرمایید

تفاوت پانل دیواری و پانل دوش چیست؟

پانل های دوش برای ناحیه اطراف دوش شما استفاده می شود، در حالی که پانل های دیواری حمام را می توان برای کل حمام استفاده کرد. اگر به دنبال تزئین مجدد حمام خود با پانل های دیواری هستید، فقط باید مطمئن شوید که آنها نوع مناسبی از پانل های دیواری هستند – با استفاده از دیوارپوش پی وی سی پیوال به جای هر یک از مواد دیگر…

ضخامت پانل های دیواری مرطوب چقدر است؟

پانل های دیواری مرطوب ( دیوارها و سقف های مرطوب ) پانل های دیواری با ضخامت 10 میلی متر، دیوارپوش سنگ مصنوعی پیوال …

آیا می توان از پانل های دیواری پیوال روی کاشی ها استفاده کرد؟

بله، می توانید پانل های دیواری را روی کاشی های موجود خود نصب کنید. نیازی به برداشتن کاشی های خود نیست، فقط آنها را در جای خود قرار دهید و با استفاده از چسب ماستیک و دیگر موارد مورد نیاز برای نصب و اجرا، دیوارپوش خود را نصب نمائید.

یکی دیگر از دلایلی که پانل های دیواری پیوال انتخاب بهتری نسبت به کاشی های سنتی هستند، ضد آب بودن و نگهداری است، این است که مراقبت از پانل های پیوال پلاست بسیار آسان تر است.

آیا می توان از پانل های دیواری PVC در بیرون استفاده کرد؟

فقط برخی از پانل ها و مواد PVC برای استفاده در خارج مناسب هستند. در بیشتر موارد، می‌توانید فرض کنید که یک uPVC (مثلاً PVC غیر پلاستیکی) برای استفاده در فضای باز مناسب است، زیرا این ماده دوام‌تر از پانل‌های دیوار PVC در داخل به عنوان پانل دیواری حمام یا دوش است.

توجه داشته باشید که دیوارپوش های پی وی سی پیوال با ضمانت برای نمای داخلی ارائه می شوند.

دیوارپوش های پی وی سی پیوال چقدر عمر می کنند؟

پیوال یکی از برترین تولید کنندگان ورق های پی وی سی در ایران می باشد. ورق های ما طول عمر مفید بسیار بالایی دارند و تنها در صورت تصمیم به تغییر دیوارپوش نیاز به تعویض دارند. ورق های پی وی سی پیوال کاملا با محیط زیست سازگار می باشد و در چرخه بازیافت قرار میگیرند.

طول عمر دیوارپوش ضد آب

دوام روکش PVC چقدر است؟

روکش PVC با کارایی بالا (مانند پیوال !) که به راحتی حدود 20 سال دوام می آورد، با مراقبت و توجه مناسب می تواند تا 50 سال دوام بیاورد.

بهترین روش برای برش پانل های پی وی سی چیست؟

یک چاقوی مغازه خوب می تواند ضخامت ها را تا 3 میلی متر برش دهد. ورق‌هایی با ضخامت 6 میلی‌متر را می‌توان روی خط امتیازدهی و چفت کرد. برای سرعت و لبه بسیار صاف، PVC منبسط شده را می توان با اره مدور، اره رومیزی، اره نواری یا روتر برش داد. پس از برش، لبه ها را می توان با یک سوهان یا یک کاغذ شن و ماسه متوسط صاف کرد.

بهترین چسب برای دیوارپوش های دیواری PVC پیوال چیست؟

استفاده از چسب دو طرفه و چسب ماستیک یا پلی اورتان

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان برای چسباندن ورق های پیوال از چسب آکواریوم استفاده نکنید!